7 Simple SEO Tricks

7 seo tips, der vil forbedre dit website

Vi ved alle, at det Nye År vil bringe i forgrunden et helt nyt sæt af ændringer i den måde, hvorpå virksomheder kan markedsføre deres produkter og tjenester, marketingfolk forsøger at forbedre deres placering med søgemaskineoptimering (SEO), den måde, folk surfe på nettet og meget mere.

I henhold til hubspot.com i USA alene, et gennemsnit på 12 milliarder web-søgninger er foretaget hver måned. SEO-vil få øget betydning, mere end noget andet, da det hjælper dig med at drive kvalitet trafik, få synlighed, boost dit brand og yde din virksomhed den troværdighed, som det skal lykkes. Efter alt, hvad er meningen med at skabe så meget indhold og grafik, hvis det ikke er synligt for publikum, når de kører søgningen.

I 2015 også, marketingfolk har indset værdien af SEO, er at tilpasse deres indhold til kundernes behov og mobil-optimering til bedre resultater. Efter alt, er 50% af alle mobile søgninger er gennemført i håb om at finde lokale resultater, og 61% af disse søgninger resulterer i et køb, efter at searchenginewatch.com.

Searchengineland.com foreslår, at SEO er en proces af trafik fra den “organisk”, og “betalt” kilder til at vinde ræset om placering på søgemaskinens resultatsider (SERPs). Selvom søgemaskinerne holder på at ændre sig fra tid til tid (det er normalt), så sørg for at du har bygget dit websted på den rigtige måde og regelmæssigt udstationering kvalitet indhold for at drive en lind strøm af trafik til dine sider. En artikel i Quicksprout.com det hedder, at det gennemsnitlige indhold længde for en web-side, der rangerer i top 10 resultater for alle søgeord på Google har mindst 2.000 ord.

Gad vide, hvad SEO tendenser, som SEO tendenser vil vise sig at være den største hits fra 2016? Må ikke bekymre dig. Her bringer vi dig en eksklusiv redegørelse om de hotteste SEO tendenser og udviklinger, der er indstillet til rock verden i de kommende år. Have et kig!

I den kommende tid, indhold fra sociale medier som Facebook, Twitter og LinkedIn vil få større betydning på SERPs. Allerede, 76% marketingfolk bruge Sociale Medier til støtte og fremme af SEO, citerer en artikel offentliggjort i Impactbnd.com. I 2016, marketingfolk vil gøre alt for at gøre deres Facebook-indlæg eller tweets rangerer højere på SERPs.

Er det ikke fantastisk?! Vi forudser, at flere sociale medier indhold vil blive indekseret på Google og andre populære søgemaskiner såsom Bing og Yahoo. Dette vil til gengæld udviske linjerne mellem ” web ” og “sociale medier” i form af SEO strategier. Så, være parat til at finde, indsamle og bruge dine værdifulde sociale indhold for at optimere din side til maksimal synlighed. For navne, sociale medier profiler er blandt de bedste resultater i søgning lister. For eksempel, hvis du søger “Designhill” på Google, virksomhedens Facebook-side, Twitter-profil og en LinkedIn-side, der vises som top lister. Se for dig selv!

social indhold er et must

Blog.kissmetrics.com medlemsstater, der linker til indhold på Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, YouTube og andre sociale netværk hjælpe søgemaskinecrawlere forstå, hvilke hjemmesider der er troværdige, og de bør være placeret for hvad søgeordssætninger.

video er en fantastisk måde at holde publikum beskæftiget

Vi ved alle, at video er en fantastisk måde at holde publikum beskæftiget og underholdt. Men vidste du, at ved at bruge nok videoer, du kan forbedre placeringen af din side på SERPs. En rapport fra Marketing Land hedder det, at videoer gøre for 62% af alle Google søgninger universelt. Desuden har Google begyndt at give opmærksomhed til blandet resultater/søgninger. Så hvorfor ikke gribe denne mulighed for at blive vist på den første side af søgeresultaterne, ved at inkludere en spændende video på dit indhold? I henhold til Quicksprout.com, videoer og få 50 gange bedre økologisk side rang i Google mod sletten, statisk tekst resultater. Også, video søgninger samle 41% højere klikfrekvens i forhold til almindelig, statisk tekst indhold, i henhold til Relesoo.com.

Mange marketingfolk har valgt at drive deres moderne markedsføring motoren med brændstof af Video SEO i 2015. Og vi forudser, at flere marketingfolk og virksomheder vil omfavne udviklingen af videoer i de kommende år også. Tag et blik på, hvad en blended search resultatet ser ud som på søgeforespørgslen “777 bygget i 4 minutter”.

Nu, er den eneste måde til at blive vist i søgemaskinen sider som denne er ved at uploade dine videoer på You Tube eller via video SEO. Det er vigtigt, at Google er i stand til at finde din video-indhold, med succes indeksere og vise din video indhold, når specifikke søgeord er indtastet som søgeudtryk.

Mobil Optimering Vil Blive Afgørende

Er din hjemmeside mobil-venlig? Dit publikum er ikke længere i ét sted. Folk bruger alle slags enheder, som tablets, smartphones, bærbare computere, telefon ure for at gennemse web. Holde dette i tankerne, masser af mærker gik mobil-venligt i 2015. Og vi forventer, at flere mærker vil tage denne tendens i de kommende år. Mobil optimering vil blive normen snarere end undtagelsen. Så, det er på høje tid, at du har ændret den måde, du konceptualisere og skabe SEO strategier for mobile søgninger.

Neilpatel.com det hedder, at det samlede antal søgninger på mobile enheder har set en 43% stigning i år-over-år. Også Google ‘ s algoritme opdatering i år sørget for, at mobil-venlige hjemmesider få en ranking boost mobile-søgninger. Efterhånden som flere og flere mennesker bruger mobil til at surfe på Internettet, Google har besluttet at gøre det lettere at finde relevante, mobil-optimerede hjemmesider. Så er det nu, der bruger mobile-venlighed som en faktor i ranking af søgeresultater. Hvis du stadig ikke er overbevist, her er blot 5 stats, der vil få dig til at gå mobil-venligt i 2016.

4 ud af 5 forbrugere benytter smartphones til at shoppe. (Kilde: Convinceandconvert.com)
70% af alle mobile søgninger føre til online-aktioner inden for en time. (Kilde: Socialmediatoday.com)
Over 1,2 milliarder mennesker adgang til nettet fra deres mobile enheder. (Kilde: Mobify.com)
Global mobile trafik nu tegner sig for 15% af al Internet trafik. (Kilde: Newtarget.com)
95% af smartphone-brugere har søgt efter lokal information. (Kilde: Adwords.blogspot.com )
Sørg derfor for, at mobil-optimering finder en fremtrædende plads i dit SEO-strategier for de kommende år at være et skridt foran dine konkurrenter. Sørg for, at alt på dit site, fra farver, skrifttyper og fra indhold til logo design, der er optimeret til mobil.

Tale søge funktionen bør tages seriøst

Disse dage, folk, der er på farten, bruger stemmesøgning, blot fordi det er mere bekvemt og mere sikkert, specielt når der er nogen, er at køre bil eller multi-tasking. Det er ved at blive en stor del af mobile brug, da det har taget smerten ved at skrive søgeord til at køre en søgning. Næsten alle mobil-enheder har en stemme søge-funktioner. Populariteten af stemme søgninger har været ansporet af Microsoft, Google og Apple lancerer deres egne versioner af avanceret stemme-responsive assistenter – Cortana, kan Google Nu og Siri.

Selv ‘Domino’ s Pizza’ er en ‘voice-bestilling funktion. Men sørg for, at dit indhold er let søgbare via tale-søgninger ved hjælp af long-tail søgeord, som er mere tilbøjelige til at blive sagt end konventionelle søgeord. Google Undersøgelse finder voice search for det meste brugt til at spørge om vej. For teenagere, at gøre en stemme søg, mens du ser TV (59%) og samtidig med venner (57%) er den højeste anvendelse tilfælde, i henhold til marketingland.com. Der henviser til, at for voksne, stemme søgning er gjort mest, mens du ser TV (36%), efterfulgt af når med venner (24%), og mens madlavning (23%).

Indhold vil få Større betydning

I henhold til Digitalcurrent.com Viden Graf, wiki, lokale, kort, sociale medier, nyheder, billeder og videoer gøre for 85% af Googles søgeresultater. Disse statistikker viser, at folk nu lede efter kilder, der giver alle relevante oplysninger om et bestemt emne eller emne, der på ét sted.

En blog, der er offentliggjort i imediaconnection.com forklarer, at indholdet sammenlægning er en praktisk måde at finde, samle, samle, konsolidere, at præsentere, dele og vise indhold rundt om på forhånd fastsat sæt af kriterier til at appellere til målgruppen. Hvis du også planlægger at gøre, så sørg for, at du kan samle og bevare indhold fra forskellige, høj myndighed kilder og vise det på ét sted, så dine brugere til at se, at opbygge din myndighed.

Et godt eksempel på content curation, er at bruge den ydmyge nyhedsbrev, Næste Udkast af Dave Pell, der har oparbejdet over 160.000 abonnenter til hans daglige e-mail-hvilke aktier de mest interessante historier i forretning, kultur, og tech, en artikel i Jeff Bullas forklaret. Et andet eksempel er Inbound.org der blev bygget af Moz, og Hubspot til at øge deres rækkevidde yderligere.

Mobile Apps vil Vokse

Ifølge Tech Crunch, mobile apps-konto for 52% af al tid tilbragt online digitale medier. En anden rapport kan findes på Internettet afslører, at brugerne bruger 89% tid ved hjælp af mobile apps. Dette er grunden til, at flere og flere virksomheder, der planlægger at udforske den fordel, at mobile apps.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *